środa, 4 lipca 2012

Jeden dzień do X-factor

Został już tylko jedne dzień do X-factor .Nagle zdałyśmy sobie sprawe że ,będzie ciężko .Ale nie chciałyśmy się poddać ,dlatego wstałyśmy o 9.00 i zaczełyśmy ćwiczyć .Postanowiłyśmy , że zaśpiewamy Demi Lovato-Give Your Heart a Break.O godzinie 14.00 skończyłyśmy ćwiczyć , więc postanowiłyśmy pójść na jakieś zakupy przed X-factor . Przymierzyłyśmy mnóstwo ciuchów , i wkońcu znalazłyśmy odpowiednie.Bardzo się cieszyłyśmy ,wiedzałyśmy , że dziś mamy śpiewać u Matt-a więc pomyślałyśmy że to będzie świetne ćwiczenie.
-dziewczyny co mam włożyć dzisjaj do Matta -spytała Taylor.
-ubierz tą niebieską sukienke i czarne szpilki- odpowiedziała Lexi.
-Cher porzyczysz mi te fioletowe buty ?-spytała Anna.
-oczywiście-odpowiedziałam.
Gdy już się wyszykowałyśmy ,poszłyśmy do Matta.Byłyśmy pół godziny szybcje więc postanowiłyśmy po ćwiczyć.Gdy zaczeli zbierać się goście , Matt poprosiły żebyśmy już zaczynały.
Przed wami zespół Crossroads-powiedział zachwycony Matt.
Śpiewałyśmy dwie piosneki Katy Perry -Part Of Me ,Nicki Minaj- SuperBass
Po występie wszyscy klaskali .Gdy zeszłyśmy ze sceny poszłyśmy ochłonąć i napić się czegoś .
-dziewczyny chce wam coś powiedzieć podejdzcie- powiedział Matt.
-o co chodzi Matt -spytałam.
-za 2 dni przyjeżdzrza mój kuzyny chciał bym żebyście się poznali ,ponieważ on też jest w zespole troche dłużej niż wy może dawam jakieś wskazówki .
-oczywiście -odpowiedziałysmy chórem.
Gdy już skończyłyśmy rozmowe z Mattem poszyłsmy do domu .Po drodze zastanaiwałyśmy się co to może być za zespół o którym mówił Matt .
-ej ciekawe co oni grają może Rocka-powiedziała Lisa.
Wszystkie wpadłysmy w śmiech.
-nie wiem ale, fajnie będzie ich poznać - odpowiedziała Lexi.
-może będą jacyś przystojni -powiedziała Taylor z usmiechem na twarzy.
-Taylor ty zawsze tylko o tym -śmiejąc powiedziała Anna
Dziewczyny nie wiedziały  jeszcze ,że poznają osoby które zmienią wiele w ich karierze i życiu .

SORKI ŻE TAKIE KRÓTKIE ALE ,MIAŁAM DZIŚ MAAŁO CZASU .

POZDROWIENIA . DLA CZYTELNIKÓW :*

5 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.Boże ja chce X-factor już,!!!.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI <3 Pisz kolejny w Trybie now !!!!!!!!!!!!!!!!.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG !! Ja chce już X-factor.Pisz kolejny :D W TYBIE NOW !!! Popieram koleżankę ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział ! Popieram masz napisać następny rozdział w trybie now.Ja tu umieram <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Okeej ;d JUTRO Bęędzie kolejny ponieważ braak czasuu ale obiecujee;D w sobote będziee;D

    OdpowiedzUsuń