środa, 18 lipca 2012

Poznanie One Direction

Na drugi dzień po castingu ,Matt zaprosił nas do swojej knajpy chciał nam przedstawić tego swojego kuzyna który gra w zespole.
-Dziewczyny miałyśmy być u Matta o 12 .00 -krzykneła Lisa
-Która jest godzina?-zapytała Anna
-11.45-powiedziała Taylor
-Okej za chwile wychodzimy -powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
-Jesteście głodne ?-spytałam.
-Nie zjemy coś u Matta -odpowiedziała Lexi
-Uwielbiam jego frytki-powiedziała śmiejąc się Anna
-WYCHODZIMY!!!-krzyknęłam
Byłyśmy bardzo ciekawe co to za zespół .Nie wiedziałyśmy nic o tych chłopakach ,bałyśmy się że nie znajdziemy wspólego tematu z nimi.
-ej dziewczyny myślicie ,że znajdziemy z nimi współny język co do muzyki?-zapytała Anna.
-nie wiem ,ale myśle że jakoś się dogadamy-stwierdziłam.
Weszłyśmy do Matta , ona powiedział żebyśmy chwile poczekały .Po chwili podszedł dał nam frytki , wie co lubimy bo zawsze je zamawiamy.
- I co będzie ten twój kuzyn? -spytałam uśmiechnięta.
-Tak za jakieś 15min-odpowiedział Matt
-Okej to poczekamy .-powiedziała Taylor
-Chcecie może coś do picia? -spytał Matt.
-Jasne-odpowiedziała Anna
-Cole ?-spytał Matt
-Tak -odpowiedziałyśmy chórkiem.
Gdy Matt dał nam już Cole , usłyszałyśmy wrzaski na ulicach .Wyjżałyśmy przez szybe i zobaczyłysmy pełno ludzi .Wybiegłyśmy by zapytać się kogoś o co chodzi.
-Hej !  przepraszam Panią nie wie pani o co może chodzi ?-zapytałam jakieś kobiety
 -Jak to to nie wiesz o co chodzi -odpowiedziała.
-Nie -odparłam.
-One Direction !-wykrzyczała
I wtedy zobaczyłyśmy pełno fanek idących z plakatami i koszulkami z napisem One Direction.
Zdziwiłyśmy się co oni robią w samym centrum Londynu ale , olałyśmy to i weszłyśmy do środka bo nie dało się wogule ruszyć
-Jezuu!!! to One Direction- krzyknęła  Lisa .
-Jasne śpiewająca grupka chłopców w obcisłych spodniach extra-powiedziałam zirytowana.
-Czego się czepiasz oni są słodcy-powiedziała zauroczona Anna
Nagle Matt powiedział że, jego kuzyn zaraz tu będzie ze swoim zespołem .
-Świetnie !!-wykrzyknęłam.
-Ooo! Już są !!-krzyknął Matt.
Zaczełyśmy rozmowe o tym co działo się na ulicach,nie usłyszałyśmy nawet jak Matt wchodzi.
-Dziewczyny to mój kuzyn Zayn -powiedział podekscytowany Matt
-Tooo toot otoo One Direction !!!- krzyknęła Anna
Wszyscy chłopcy uśmiechneli się.
-Fanki ?-spytał Zayn
-Takk!!!-odpowiedziała Taylor
Niall popatrzył na nią z uśmiechem.
-Jedyna osoba która za wami nie przepada to Cher -powiedziała Lisa
-Szkoda- powiedział Harry
-Matt masz coś do jedzenia ? Głodny jestem.-skrzywił się Niall
-Tak jasne.Idź sobie coś zrobić.Tylko nie zjedź wszystkiego.-zaśmiał się
-Ok.Postaram się.-odparł kierując się do kuchni   
-My też chętnie coś zjemy -powiedział Zayn
-Okej wtakim razie ja z Niallem idziemy coś zrobić do jedzenia -powiedział Matt
-Słyszałem że tez macie zaspół jak się nazywacie?-spytał Liam
-CrossRoads-powiedziałam
-Fajna nazwa -stwierdził Harry
-Dzięki-mruknęła Lisa.Po jakimś czasie wszyscy poszliśmy jeść.W między czasie Zayn dawał nam wskazówki co mamy robić.Szczerze mówiąc nigdy się nie interesowałam ich zespołem.Bo po prostu nie widziałam potrzeby.Przecież oni byli tacy jak my.Po prostu udało im się spełnić swoje marzenia. Mam nadzieję ,że z nami będzie podobnie.Na nasz zespół poświęcamy sporo czasu.
-Nigdy was tu nie widziałem -powiedział Liam
-Bo my nie stąd.-zaśmiała się Anna
-Naprawdę ? Nie widać tego po was .-zaśmiał się Louis pacząc na ,każdą po kolei
-Matt mówił ,że będziecie występowały w X-factor.-mruknął Niall z pełną buzią jedzenia.No tak dziewczyny wspominały mi ,że Niall dużo je .Z tego co zapamiętałam Taylor lubi najbardziej Niall'a,Lisa szaleje za Louisem,Anna za Zayn'em ,a Lexi za Liamem .No i zostaje jeszcze Harry.Moim zdaniem jest najładniejszy z całego zespołu .Sama nie wiem czemu.
-Co was sprowadza do Londynu ?Bo z tego co Lexi mówiła to mieliście mieć trasę-spojrzałam na nich
-Odpoczywamy.Każdemu jest potrzebna chwila spokoju.-zaśmiał się Harry
-Nie wiedziałam ,że twoim kuzynem jest Matt.-mruknęła po chwili Taylor pacząc na Zayna
-Jakoś wyszło-powiedział Zayn
-My już musimy lecieć ale, jeszcze się zobaczymy-powiedział Harry patrząc na Cher
-Okej do zobaczenia-powiedziałyśmy chórem



3 komentarze:

  1. Ej ! Zajebiste to jest :D Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMFG.
    Motherfuckig shit. Skasuj to, dziecko, zanim ktoś dostanie ataku serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, ale dopiero zaczynam. ;) http://fallinlovewithniall.blogspot.com/ Opowiadanie o Jenny i Niallu.

    OdpowiedzUsuń