poniedziałek, 16 lipca 2012

X-Factor

Wstałam rano i pokierowałam się do łazienki.Zrobiłam poranne czynności i poszłam się ubrać.Po chwili byłam już gotowa.Poszłam do kuchni ,gdzie były dziewczyny.Usiadłam koło nich pytającym wzrokiem ,bo wszystkie spojrzały na mnie z uśmiechem.
-Coo ?-spojrzałam na każdą po kolei
-Nie ma bułek i chleba.-mruknęła Taylor
-I co z wiązku z tym ?-spytałam
-Pójdziesz do piekarni ?-zapytała Anna
-Ale dlaczego ja ?-jęknęłam
-Bo ty jesteś jedynie ubrana i ogarnięta.-zauważyła Lexi
-Prossszeee.-mruknęła Lisa
-No dobra.-odparłam po czym założyłam buty i wzięłam torebkę.Wyszłam z domu i zaczęłam szukać piekarni.Od przychodniego dowiedziałam się,że jest na przeciwko knajpy Matta.Kurtulanie podziękowałam i pokierowałam się w tamtym kierunku.Przed knajpą Matta było sporo ludzi.Zdziwiłam się ,bo z tego co mówi nie ma za dużego ruchu.Zignorowałam to i poszłam dalej.Po chwili znajdowałam się w piekarni kupiłam świerze bułki,a sobie pączka na drogę.Szłam wolnym krokiem dalej obserwując co się dzieje w knajpie Matta ,ale był za duży tłum i nic nie zobaczyłam.Zrezygnowana wróciłam do domu.Kiedy dziewczyny mnie zobaczyły rzuciły się na mnie i wzięły bułki.Spojrzałam na nie zabójczym wzrokiem.Dopiero wtedy mi podziękowały.Zrobiłam sobie jeszcze jedną bułkę bo byłam głodna,a dziewczyny po kilka. Po śniadaniu dziewczyny poszły się ubierać,a ja włączyłam sobie telewizor.Zatrzymałam się na MTV.Po jakimś czasie dziewczyny znalazły się koło mnie.Włączyłyśmy sobie film Monte Carlo.Po filmie zaczęłyśmy się szykować do X-Factor.Gdy już ubrałyśmy się i umalowałyśmy,zaczęłyśmy próbę .Ćwiczyłyśmy 3 godziny.
-Dziewczyny  za 15 min wychodzimy-powiedziała Lisa
-Okej-opowiedziałyśmy chórem
Anna zaczęła chodzić po pokoju jak opętana .
-Co jest ?-spytała Taylor
-Nic trochę się stresuje -odpowiedziała drżącym głosem
-Nie ma czego myślę że, wszystkie się stresujemy-powiedziałam.
-Wychodzimy!-krzyknęła Lexi
-Nie ! Zostajemy.-odparła Anna siadając
-Nie ma mowy ! Wstań.Przecież ,każda z nas się boi,ale wszystko będzie dobrze.Po prostu nam zaufaj. -mruknęła Lisa
-No dobra-odpowiedziała Anna
Po drodze omawiałyśmy dokładnie cały występ żeby nic nie schrzanić.Nagle przed sobą zobaczyłyśmy wielki teatr ,gdzie wisiał plakat o castingach do X-factor'a .I już wiedziałyśmy że ,to tu.Szybko pokierowałyśmy się w stronę drzwi.Kontem oka zobaczyłam,że Anna wcale nie szła z nami.Stała na środku chodnika jak zamurowana i paczyła na nas ze strachem w oczach.Podeszłyśmy do niej i pociągnęłyśmy ją na casting.Poszłyśmy szukać miejsca zapisów.Przed nami była wielka kolejka.Od razu skojarzyłyśmy ,że to właśnie tutaj.Stałyśmy w kolejce pół godziny.W końcu się zapisałyśmy.Poszłyśmy za kulisy.Jakaś babka przykleiła nam numerki,a inna zaprosiła na scenę.Zaczęła pokazywać nam kroki taneczne.Szybko opanowałyśmy te kroki,ponieważ jak byłyśmy małe chodziłyśmy na tańce.Później ta babka zaczęła pomagała tym którzy nie umieli tańczyć.Odprawiła chyba sześć osób do domu.Na szczęście nas się nie czepiała.Po chwili przyszedł po nas jakiś facet i zabrał nas do jakiegoś pomieszczenia.Zaczęłyśmy śpiewać utwór Carly Ray Japsen-Call me maybe.Po czym wyszłyśmy i z pozostałymi uczestnikami czekałyśmy na wyniki.W końcu zostały zawieszone na tablicy.Podbiegłyśmy zobaczyć i jak się okazało dostałyśmy się.
-Mówiłam,że się uda ?!-wrzasnęłam przytulając je
-Mówiłaś,mówiłaś i po co wy się tak bałyście ?-zapytała z ironą Anna.Na jej słowa ,każda wybuchnęła śmiechem.
-My się bałyśmy ?-wybełkotała Taylor
-No ,a co może ja ?-spojrzała na nas
-Nie no co ty.-mruknęła Lisa podtrzymując atak śmiechu
-To co idziemy coś zjeść ?-zapytała Lexi
-Tak jestem strasznie głodna ! -zaśmiałam się

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział.Nie mogę się doczekać X-factor. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny rozdział Hahahah Anna rozpierdala system xD Masz fajne pomysły czekam na nn :) Pisz jak najszybciej ,bo długo nie dodawałaś rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ! Ja chce X-factor.Zlituj sie nad nami ! czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń